torsdag den 1. november 2012

Barnedåb

Så er det blevet besluttet,jeg tager til danmark sidst i nov. i 4 dage da min lille niece skal døbes den 2 dec. og jeg glæder mig rigtig meget,har ikke set hende siden hun var knap 3 uger gammel.Men glæder mig allermest til at se hele min fam igen :) Jeg tager alene afted,derfor kun i 4 dage selvom fam derhjemme helst så jeg havde børnene med,men kan ikke være væk herfra i mange dage da vi også skal til Ankara og det er for lang en tur for børnene at tage med til danmark i kun 4 dage,det tager alligevel omkring 12 timer fra vi starter her i alanya til vi er i slagelse hjemme.Skal købe billet senere idag :)

Min lille niece Dagmar :) fik lige billeder på mail igår,er hun ikke bare skøn!!! glæder mig så meget til at se hende igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar